Positivt & negativt


Ja, det senaste dygnet har det hänt både positiva saker och negativa saker.

Det negativa är att min älskade lilla farmor gick bort i natt. Så nu får hon vara tillsammans med farfar igen.

Det positiva är att jag har fått en lägenhet i Masthugget :D Jag, mamma och morfar var och kollade på den igår. Det var inget som behövde lagas direkt utan bara lite ny färg på väggarna och fönsterbrädorna så blir det perfekt. Inflyttning i juli och jag LÄNGTAR! Området runt omkring var jättemysigt, 60 bussen går precis utanför. Spårvagnshållplatserna Prinsgatan och Fjällgatan ligger också på gångavstånd. Så galet bra att jag nästan inte vågar tro att det är sant :D

Och snart ska vi iväg och kolla på en soffa här i Åsa. Hoppas den är lika snygg i verkligheten som på bilden på blocket :D

 

Tjing!

One response to “Positivt & negativt

  1. Masthugget är fina grejer

Kommentera

