Ny frill


I torsdags kl. 17:15 befann jag mig på Salong Vacker på Frölunda Torg för att Emil skulle göra mig snygg i håret.

Försökte ta några bilder på hur det blev men bilderna blev bara fula och visar inte alls hur snygg frillan blev. Dåligt av kameran att förfula min frilla! Anyway, ni får se några fulbilder och föreställa er hur snyggt det är i verkligeheten ;D

2 responses to “Ny frill

  1. anledningen att man såg halva 4,5,6:an när man var liten var ju för att det inte fanns nåt annat att kolla på. starwars eller clint eastwood var valet. sen kom som Tur var the last action hero och terminator med arnold swarzwnegger. men såg som sagt om dem i gymnasiet då jag känner igen mig i Luke

  2. riktigt snygg frisyr där :)

Kommentera

