Pyttipanna & Star Wars


Grillade med Emma, Wictor och Emil igår. Vi hade fantastiskt roligt trots att vi är skitkassa på att grilla.

Idag är jag mer död än levande. Fattar inte varför, jag drack knappt två glas vin och somnade inte speciellt sent. Hade tänkt vara duktig och sätta igång med nya kursen (Psykologi A) redan idag men det får bli imorgon. Idag blir det pyttipanna och Star Wars i sängen med Blissen (som förövrigt är lite risig efter sin operation i torsdags, hoppas hon blir piggare snart).

Tjing!

2 responses to “Pyttipanna & Star Wars

  1. vilken tkr du e bäst då, Nerd?
    (Nerd är väl en komplimang nu förtiden?:)

  2. De e komplimang nu för tiden. men när jag växte upp var det något man inte talade högt om. jag kastade bort min högstadietid och första året på gymnasiet på starcraft/broodwar:) inget man skröt om direkt

    intressant att du gillar 3,4,5 av star wars. de är dem jag tkr är sämst. orkade inte se klart på hela innan 3:an revenge of the sith kom. såg om dom mest i utbildningssyfte

Kommentera

