Pepsodent White Now


Ja, jag fick ju via Buzzador testa en tub med Pepsodent White Now.

Såhär står det på pepsodent.se om tandkrämen:

Pepsodent White Now är en ny tandkräm för alla som vill ha vitare tänder på en gång.

  • Tandkrämen ger resultat redan efter första borstningen genom att den åstadkommer en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare och mer glänsande ut.
  • Pepsodent White Now ger även en långvarig och gradvis whitening-effekt ju mer man använder den. Dessutom fungerar den utmärkt som vanlig tandkräm för daglig användning
  • Produkten innehåller fluor.

Och nu när jag testat tandkrämen i någon vecka kan jag inte påstå att mina tänder har blivit något vitare alls. Ser ingen skillnad. Tuben innehåller för lite tandkräm. Priset är för dyrt för att jag ska köpa denna igen. Så det enda som är bra med tandkrämen är smaken. Det kändes fräscht i munnen efteråt.

1/5 poäng

Kommentera

