Första skoldagen


Ja, idag var det dags för skola. Om jag orkar plugga 100% utan uppehåll så är jag klar vecka 2 2012. På uppropet var det bara jag och fyra tjejer till. Varav en utav dem också var från Åsa.

Och jag var hemskt duktig i morse när jag CYKLADE till bussen :D Och hem från bussen också för den delen! Men jag ska vara mer duktig idag hade jag tänkt. Det blir nämligen promenad ner till bussen och sen BodyBalance på SPiRO 19:30! Därför unnade jag mig en liiiten chokladbit från Pressbyrån efter skolan.

Ha det bäst!

Kommentera

