Turdag?


Ja, dagen började med att jag hade fått ett mail från Buzzador där det stod att jag och 15 vänner ska få testa Pepsodent White Now. Så om någon vill testa kan ni säga till (enda kravet är att du är någon jag faktiskt träffar någon gång ibland).

Vid tjugo i två ringde tjejen som jag var på sommarjobbsintervju hos för någon vecka sedan och sa att sommarjobbet var mitt. Gissa om jag blev glad?!?!

Och strax innan jag och mamma åkte iväg för att träna fick jag ett till mail om att jag vunnit en ”Litter Champ Kattsandshink” från tävlingen hos kattfamiljen! Jag som aldrig vinner något annars :D

Nej, nu ska jag ta mig en smörgås och vara glad över att så mycket roliga saker kan hända när man minst anar det :D

Tjing!

One response to “Turdag?

  1. Roligt att det hänt massa kul :-)
    Skickade din Litter Champ idag så den kommer fram tis -ons skulle jag tro.
    Ha en fin dag!

Kommentera

