Helgen


Har vart underbar :D

I fredags träffades jag, Emma och Wictor hos Emma. Vi hade supermysigt och jättekul. Godis, film och skratt :D Efter att Wictor åkt hem till sin mor och far så somnade Emma och jag kollade på två avsnitt Ally McBeal :D

Igår efter att jag kommit hem från Emma så åkte jag och mamma till Partille och gick runt på Allum ett tag. Jag hittade en snygg klänning från Vila som fick följa med hem och mamma köpte present till Linnéa (min kusin) som vi skulle på kalas hos efter Allum besöket.

Idag är det söndag, det regnar och är allmänt grått. Perfekt dag för att bara slappa!

Gammal bild på mig, Wictor och Emma från en kväll på Park Lane :D

One response to “Helgen

  1. Hej är allt bra denna söndAG?:)

    Tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har på bloggen! du kan vinna ett snyggt läderarmband (9olika alt. ) från josign.se! om du vill kika mer och du klicka på länken: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-armband-fran-josign.html#comment

Kommentera

