Döv


Ja, jag är mer eller mindre döv på mitt vänstra öra. Har sedan i lördags haft lock för mitt högra öra men igår satte sig locket över mitt vänstra istället. Eller ja, jag kanske har lock för det högra fortfarande men det är iallafall inte lika lockigt som på vänstra. Så om ni ska prata med mig får ni nästan skrika för det är som att jag har bomull i öronen :P Det är inte kul att vara förkyld.

Snart dags för sommarjobbsintervju, hold your thumbs!

Tjing!

One response to “Döv

  1. Usch så jobbigt! Krya på dig! :) Synd att vi inte direkt hann träffas. Vi var väl blyga båda två haha! Hoppas du har det bra =)

Kommentera

