De sista spåren av Jönköping…


raderades idag. Jag tog bort Shane och vänner från Jönköping på Facebook, jag raderade hennes nummer och tog bort min Qx. Det är inte det att jag går runt och tänker på det hela tiden men så fort någon från Jönköping uppdaterade sina statusar eller om jag letar i min telefonlista och bläddrar förbi hennes nummer så kommer det upp minnen. Inte nödvändigtvis dåliga minnen, men just nu vill jag inte minnas något alls från Jönköping. Jag vill bara tänka framåt, på vad framtiden har att erbjuda. Plugg, jobb, vänner, familj, djur och en resa till Teneriffa i februari 2012 med mamma, pappa, Magda, Tomas, mormor/morfar, Bitte + familj och Calle + familj för att fira att mormor fyller 70 år. Det är sånt jag vill tänka på. Positiva saker som gör mig glad.

Och nu är det dags att sova för imorgon ska jag på sommarjobbsintervju. Det är jag glad över… och lite nervös :P

Tjing!

Kommentera

