Blipp


Ja, idag har jag blippat på Dressmann… Blippat = inventering och eftersom det fattades personal ställde snälla jag upp och blippade. Det är alltså så det låter när man inventerar, blipp!

Dagen har även erbjudit två positiva nyheter :D Först mail från skolan och att jag ska på upprop 4 april (jag visste ju att det skulle bli av eftersom jag har vetat ett bra tag att jag är antagen men de senaste veckorna har vart så händelselösa att jag nästan glömt att mitt liv sätter igång snart igen) och så ringde det en tjej från äldreboendet där mamma jobbar så jag ska dit på sommarjobbsintervju nu på onsdag :D Vet ju inte om det blir något än men kul ändå ^^

Nej, nu är det dags att sova. Imorgon blir det mer blipp… blipp!

Goodnighty!

Kommentera

