The Adjustment Bureau


Igår hade jag en fabulous dag med finfina sötnosar!

Startade dagen med en skogspromenad med papi och hunden Nisse (min systers pojkväns doggy) där vi mötte en flock med älgar!

Åkte sedan hem till Wictor och chillade med honom, efter en stund kom även Emil dit. Vid 19-tiden tog jag och Wictor vagnen bort till Bergakungen där vi skulle se The Adjustment Bureau. Filmen var helt okej tycker jag, värd att se.

Efter filmen traskade vi bort till Bee bar och tog en xider, efter en stund joinade Sandra och Jenny oss. Ytterligare en stund senare kom Emil och Ola.

Vid 01.30 drog jag och Wictor, han åkte till sig och jag åkte hela långa vägen till Åsa.

Tjing!

Kommentera

