VG i Social Omsorg


Såg nyss på min elevsida på Medlearn.se att jag fick VG i slutbetyg på kursen Social Omsorg. Trodde max på ett G och ännu mer på ett IG. Så jag är NÖJD! Och igår fick jag ett mail om att jag blivit antagen till MedLearn i Kungsbacka, inte för att jag inte borde blivit antagen men är ändå skönt när man verkligen är säker.

Men det roligaste är ändå att jag träffade Emma igår (efter hur LÅNG tid som helst ifrån varandra) och till min lättnad så var det precis som vanligt. Massa fniss och skratt. Man vet att man har en riktigt vän om man inte träffas på minst 1½ år och när man väl ses så är det precis som vanligt och man kan skratta, prata och sova bredvid utan att det känns konstigt.

Nu ska jag njuta av helgen, att Magda, Tomas, Ozzy och Nisse kommer hit ikväll <3

Kommentera

