Igår vår, idag snö


Igår var det världens mest underbara vårväder. Idag är det snöstorm. Deprimerande eller vad?! Usch… Hoppas inte detta påverkar min resa till Jönköping imorgon. Vill inte skjuta fram det, vill bara ha det gjort.

Well, sa ju så sent som igår att jag skulle försöka komma ut på promenader på morgonen och jag kan säga att idag blev det ingen promenad. Istället har jag pratat med CSN och anmält mitt studieavbrott och anmält mig som arbetssökande på AF, enbart för att för ersättning från A-Kassan de dagarna/veckorna som blir innan jag kommer igång med skolan i Kungsbacka och får CSN igen.

Nej, nu är det dags att plugga så jag klarar provet imorgon. Det finns inget annat att välja på känner jag just nu!

Tjing!

Kommentera

