Body Balance


Ja, jag och mor var på SPiRO CLUB igår och tränade Body Balance. Jag har nog inte BB:at sedan någon gång innan jul och jag kan ju säga att idag är träningsvärken inte nådig. Kan knappt röra mina armar upp eller ut från kroppen. Men jag vet ju å andra sidan att träningen gjorde någon nytta i alla fall :D Och eftersom det troligen kommer bli iaf någon veckas uppehåll med pluggeriet ska jag försöka komma iväg på morgonpromenader så ofta vädret tillåter. Mest för att inte sova bort dagarna men också för att jag mår så mycket bättre efter att ha vart ute en stund. Nu ska jag plugga i några timmar, måste klara provet på torsdag. Annars dör jag!

Tjingtjong! :D

Kommentera

