Måndagen den 7 mars 2011


Ja, måndag igen. Skönt och stressigt. Skönt för jag vet att det närmar sig torsdag vilket innebär resa till Jönköping för att klara av det sista provet i skolan och hämta min sista post och lämna nyckel och sedan behöver jag aldrig åka tillbaka. Stressigt för att jag måste plugga röven av mig. Social Omsorg är en relativt stor kurs med mycket lagar och annat trist som det är tråkigt att lära sig. Men jag tröstar mig med att klarar jag bara provet så är ännu en kurs avklarad och jag närmar mig målet.

Igår tog jag en chilldag fast jag egentligen hade behövt plugga. Istället sov jag bort halva dagen, var ute med Blissen och Lyckis, tränade och kollade på Solsidan.

Här kommer lite bilder från när vi var ute igår.

Och så avslutar jag med en bild på Blissen som jag tog igår innan vi gick och la oss. Trött kisse på dator med rumpan i luften! Haha :D

Kommentera

