Packning…


Ja, efter praktiken idag drog jag till IKEA och köpte flyttlådor. Släpade med skiten på bussen och till lägenheten. Sedan satte jag igång. Rev ut de flesta av mina kläder, slängde allt jag inte använder. Sparade lite kläder i garderoben som jag kommer behöva de sista dagarna här. Slängde blommor och diskade krukor, slog in krukorna och en massa prydnader. Imorgon blir det att sortera ut alla mina filmer, rensa ut och packa ner skönhetsprylar. Vill ha allting klart innan skolan börjar igen så jag kan koncentrera mig på det.

Nu är det dags att sova, praktik 007:00-16:00 imorgon, döden!

Kommentera

