Ny vecka, nya utmaningar…


Ja, första dagen i vecka 5 och jag har träningsvärk efter gårdagens träning. Orkade inte med 60 min på crosstrainern så jag tänkte att jag skulle lägga på lite extra vikt när jag tränade styrka och det känns idag. Speciellt i armarna. Hade tänkt träna nu på morgonen eftersom att jag inte börjar praktiken förens vid 14:00 idag men hoppade över det.

Förövrigt är denna jobb-veckan otroligt skön. Idag 14:00-21:00, imorgon 15:00-21:00, onsdag 08:00-15:00, torsdag 07:00-13:00, ledig fredag/lördag/söndag :D

Nej nu är det dags att äta något och börja göra sig i ordning :)

Tjingtjong!

Kommentera

