♥ Dag 9 – Min tro


Min tro. Ja, vad tror jag på? Jag tror på livet, kärleken och godheten. Jag hade gärna velat tro på en gud men ju äldre jag blir desto mer förstår jag att vill jag åstadkomma något, göra något, förverkliga en dröm är det mig själv jag måste tro på. Att tillbe en gud känns som en svaghet, man förlitar sig på att någon annan ska fixa allt åt en. Jag tror att man ska finna styrkan i sig själv. Vi klara mycket mer än vad vi tror och ger gärna upp utan att riktigt ha försökt.

2 responses to “♥ Dag 9 – Min tro

  1. Hoppas att du har haft en skön helg sötnos :)

Kommentera

