2010


2010

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja: jag var i Polen med Shane, jag blev kattmamma till Bliss, jag började plugga till undersköterska och säkert en massa andra saker :D

2. Höll du några av dina nyårslöften? Vet inte om jag hade några nyårslöften. Tror inte det.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen nära vän

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.

5. Vilka länder besökte du? Polen var nog det enda.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jobb, pengar och mer katter :D

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 15 augusti för det var då vi hämtade Bliss :D

8. Vad var din största framgång 2010? Att jag började plugga till undersköterska

9. Största misstaget? Har säkert gjort en massa misstag men ingen som jag kommer på nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte sjukare än vanligt ;)

11. Bästa köpet? BLISS!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Bliss :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor :D 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hm… vet inte :P

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mest gladare :D

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Struntat i att träna :P

18. Blev du kär i år? Blev mer kär i Shane :D

19. Favoritprogram på TV? Gossip Girl och Hollywoodfruarna!

20. Bästa boken du läste i år? Har knappt läst några böcker :(

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Javisst!  

22. Något du önskade dig men inte fick? Nej

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var på praktik :P

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar :P

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Bättre än tidigare år.

26. Vad fick dig att må bra? Shane, mamma, pappa, Bliss och säkert en massa annat ^^

27. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen :P

28. Vem saknade du? Mina föräldrar saknade jag nog mest.

29. De bästa nya människorna du träffade? Sofia, Daniel och Patrick på MedLearn och Mi såklart :D

30. Planer för 2011? Träna, plugga och kanske jobba!

Kommentera

