Innan jag sätter igång med pluggeriet…


tänkte jag göra en sån här rolig lista :D

Who am i?

Ditt namn? Maia
Födelseår? 1989
Hur Lång är du? 1,68
Spelar du något instrument? Inget!
Dina första tankar när du vaknar? KISSENÖDIG!
Vart befinner du dig just nu? Hemma i lägenheten, nerbäddad i sängen :D
Biter du på naglarna? Ja, på naglarna och huden runtomkring = mina fingrar är inte speciellt vackra.
Har du några husdjur? Blissenplopp
Vem är snyggast? Shane :D
Vem vet mest om dig? Shane, mamma, pappa
Vad vill du ha just nu? Jullov :P
Ditt mål i livet? Att vara lycklig och trivas med mig själv.
Rädd för? Att göra dumma val i livet
Sjunger du? Ja, men inte speciellt bra :D
Vad har du för skostorlek? 38-39-40, helt beroende på vad det är för slags sko.
Vill du gifta dig? Ja
Kommer du överens med dina föräldrar? Javisst =)
Din hårfärg? Råttfärgat som är blonderat.
Skor du hade på dig idag? Jag har inte ens bytt om från pyjamas än :P
Vad sover du i? Stor t-shirt (långärmad tröja och långkallingar om det är kallt)
Kläder du har på dig? Nu? Stor t-shirt och och långkallingar :P
Favoritårstid? Sommaren och vinter
Hur svarar du i telefonen hemma? Beror på vem det är som ringer men antingen Hallå? Eller Hej det är Maia.
Hur svarar du i mobilen? Samma som ovan
Sov du ensam inatt? Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? Gosade med Blissenplopp
Vad var det senaste någon sa till dig? Hejdå (pratade med mamma i telefon)
Druckit idag? Vatten
Vad är det för väder hos dig nu? Snö och kallt
Godaste glassmaken? Choklad
Drömmer du mardrömmar? Det händer
Favoritklädsel? Så mjukt som möjligt.
Favorit godis? Choklad och lakrits <3
Hur många kuddar sover du med? 2
Saknar du någon just nu? Mammis och pappis
Snus eller cigaretter? Inget
Vill du ha barn? Javisst
Längtar du till din nästa födelsedag? Haha det är cirkus ett år kvar, ingen idé att längta än. Först är det jul :D
Är du blyg? Ibland.
Tycker du att du har fin dialekt? Har ingen dialekt… inte som hörs speciellt mycket i alla fall.
Har du använt någon hårprodukt idag? Haha nej, idag är mitt hår en risbuske!
Vad har du för planer till helgen? Kalas för Shane, tvätta och packa :)
Vem får en kram? Shane, Blissenplopp, mamma, pappa och de flesta utav mina vänner :P
Vem får en puss? Shane och Blissenplopp
Hund, råtta eller katt? Katter, katter, katter
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa (och min mamma och min syster!)

Nu ska jag plugga :D

One response to “Innan jag sätter igång med pluggeriet…

  1. duktig du är =) plugga på =)

Kommentera

