Söndagen den 7 november


Och det är fyra dagar kvar tills jag blir 21!

Igår var en riktigt sån där dag när man inte gör något alls. Låg i sängen hela dagen och kollade på Gossip Girl. Fast vid halv 6 tiden på kvällen fick jag faktiskt med mig Shane bort till Willys så vi kunde handla lite, det ekade tomt i både kyl och frys!

Idag hoppas jag dock på lite mer action, jag har faktiskt redan vart ute på en minipromenad. Mest för att kolla hur lång tid det tar bort till Junegården där min praktik börjar imorgon :) Det tog hela 8 minuter att gå bort dit :P Helt perfekt tycker jag! Jag har också vart duktig och städat upp i köket/diskat. Om någon timme tänker jag dra med Shane till A6 för jag måste kolla på inneskor till praktiken och ikväll blir det BodyJam. Så denna söndag blir minsann ingen vilodag! :D

Såhär låg Blissen när vi var hemma hos mamma och pappa för några veckor sedan. Hon vill verkligen inte att jag pluggar :P

Kommentera

