1 november


Hej!

Känner mig rent utsagt SKIT dålig på att försöka hålla igång bloggen. Men jag är precis lika dålig på att komma iväg till gymmet, som om det nu skulle vara en tröst. Blir inget gym denna veckan heller, har ingen tid över. Måste plugga som sjutton för jag har två prov i veckan. Förra veckan och veckan innan det var det arbetet med grupparbetet som tog tid. Men nästa vecka börjar praktiken och jag har visserligen en inlämningsuppgift som ska in under tiden och ett prov precis efter praktiken men jag tror ändå att under de fem veckorna med praktik kommer jag ha mer tid för träning så då får jag köra järnet :P Ska även försöka åka hem till mamma och pappa i helgen v. 47 (om jag inte jobbar då, fick reda på att man kan få jobba helger på praktiken) för att ha lite släktkalas och fira att jag blir hela 21 år! SINNESSJUKT!

Nej, nu ska jag plugga en stund till så jag kan umgås med baby när hon vaknar. Blir nog mer plugg ikväll men behöver några timmar nu mitt på dagen att göra något annat :P

Tjingtjong!

Kommentera

