Onsdag


Såg att det tydligen folk som följer bloggen trots att jag inte uppdaterat sedan den 22 sep. Roligt :)

Hursomhelst, det går rätt bra i skolan. Mycket nytt såhär i början, tar väl ett tag innan man kommer in i ”skoltänket” igen. Har hittat några människor som jag hittills trivs mycket bra med. Har två kurser som jag läser nu, ”Etik och livsfrågor i vård och omsorg” och ”Vård och omsorgsarbete”. Intressanta kurser och jag tycker det är roligt att lära mig. Lärarna är helt okej.

Jag och Blissen var hemma hos mammis och pappis förra veckan, tog lite bilder på när vi var ute och upptäckte deras trädgård :D

Tänk vad spännande det kan vara att gå på lite gräs :D haha!

Nej nu ska jag gå till bussen, början 13 idag. Skönt med en halvdag!

Tjingtjong

2 responses to “Onsdag

  1. Michael Cresté

    haha det där måste varit den sötaste katt jag sett :)

Kommentera

