Tävling hos Dennis M!


2000 år sedan jag uppdaterade något här men jag såg att det var tävlingsdags hos världens snyggaste Dennis och det måste jag ju tipsa om :D

Text och bild snodd från Dennis!

Så här gör ni för att vara med och tävla:
– Välj ut er favorit av de fyra dräkterna som ni ser på bilden ovan.
– Om ni har en blogg ska ni skriva om tävlingen i er blogg och länka till den.
– Om ni inte har en blogg kan ni använda facebook istället, eller skriva en motivering till varför ni ska vinna.
– Kommentera här om att ni är med, vilken av dressarna ni vill vinna och länken till ert blogginlägg om tävlingen. Glöm ej e-postadress!

Ja, ni ska alltså kommentera på Dennis blogg om att ni ska vara med och tävla inte på min blogg ;)

2 responses to “Tävling hos Dennis M!

  1. Har du en bild du är stolt över? Eller som du tycker bara är allmänt fin? Det kan vara på din mormor, en katt, din pojk/flickvän, en blomma osv osv. Skicka den till mig och var med i tävlingen om att bli veckans blogg. Du kommer då få ett eget inlägg med motivering + länk samt en överraskning hemskickad i posten! Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägg så du kan läs mer! :) http://bellisen.blogg.se/2010/september/vinnare-av-veckans-blogg-ar.html#comment
    Kram, Bella

  2. sv, Nej, eftersom det gick genom en remiss från min läkare kostar det inte mig någonting. Förutom besöken och så.

Kommentera

