Sitt!


Morsningkorsning!

Idag kommer det hända en del :D Ska till frisören vid 13:15 och efter det till A6 och köpa hårfärg. Avslöjar dock inte vilken färg det blir ;)

Men nu på morgonen så har det blivit mest tranbärste och nyhetsmorgon på 4:an. Och häromdagen började jag att lära Blissen att sitta på kommando. Det går bra. Hon snappade upp det riktigt fort. Men vi får nog fortsätta att träna lite mer för hon är inte riktigt 100 på det än.

Nu blir det en bildbomb på Blissen :D

Såhär sover vi de flesta nätterna. Blissen på min kudde och jag nedanför kudden :P

Gosan

Blissens favvoplats

Shane och Bliss myser i sängen <3

På mitt (stökiga) nattduksbord.

Bliss och flugan som bor i min lampa.

Mysan

En riktigt knäkatt!

Gosar med Ludde i soffan.

Sträcka lite på sig :D

One response to “Sitt!

  1. sv: tack så jätte mycket! det värmer!

Kommentera

