Dagens…


Dagens humör: Glad och sprallig :D

Dagens händelse: ”Promenix” med Mi och städ/tvätt!

Dagens borde: kommit iväg till Sportlife.

Dagens frisyr: Ingen frilla alls, bara tråkigt platt.

Dagens smink: Bara basen.

Dagens klädsel: Mjukis brallor, tisha, tjock tröja.

Dagens planer: Var att städa och tvätta och det har jag gjort :D

Dagens vill ha: Några miljoner på kontot.

Dagens köp: Kattsand, haha :D

Dagens funderingar: vilken frilla jag ska ha idag.

Dagens saknad: mammis, pappis, magdis och lyckis <3

Dagens beroende: Shane och Bliss <3

Dagens tråkigaste: Har inte vart något tråkigt idag tror jag.

Dagens tidning: Metro

Dagens låt: Ingen alls :D

Dagens dricka: Tranbärs te :D

Jag och Blissen gosar <3

One response to “Dagens…

  1. sv: min mamma är väldigt sjukt, större delen av min barndom låg hon på sjukhus, hon blir sämre för varje år och det finns inget botemodel. då hon vart sjukpensionär i 14 år så har vi därmed haft jättesvårt med pengar, vridit och vänt på sista kronan för att få ihop till en liter mjölk. Pappa började dock jobba natt + extra förra året, så nu är det ju bättre, men får se mindre av min pappa.

    Lång historia, detta är kortfattat.

Kommentera

