Jag kom in!


Fick brevet med beslutet om att jag blivit antagen till Omvårdnadsutbildningen idag :D SÅ jävla glad att slippa arbetsförmedlingen och osäkerheten om framtiden och jobb. Nu vet jag vad jag ska göra i 1,5 år framöver och jag kommer att vara utbildad undersköterska med inriktning på äldrevård när det väl är klart! :D Har skickat in all info till CSN idag också så nu väntar jag bara på utlåtande :)

Kurserna som jag kommer läsa :D Men inte Datorkunskap, Svenska A, Svenska som andra språk A eller Grundläggande svenska… Jag har ju redan Datakunskap och Svenska A och de andra är ju bara för invandrare ^^

Och det här är kurserna som är just för äldrevården :D

Åh, jag kan nästan inte fatta att det här händer! För er kanske det inte är någon big deal men det känns som att det har gått så dåligt med de tidigare utbildningarna jag sökt till och det har gått dåligt med att söka jobb så detta var verkligen något positivt :D Nej nu ska jag bara vara glad och njuta av framgången :D

Tjing!

Kommentera

