Lista


Snodde denna lista av Natacha!

Du heter: Maia

Smeknamn: Majsan

Låt som när du är ledsen sörjer till: From The Edge Of The Deep Green Sea – The Cure

Beroende av: Datorn, mobilen, katter, Shane och min familj :P

Vad tror folk om dig: Jag har ingen aning. Men jag kan nog framstå som lite kylig av människor som inte känner mig så bra. Jag pratar inte speciellt mycket med människor jag inte känner, inte för att vara elak utan bara för att jag aldrig vet vad jag ska säga :P

Vad får du oftast komplimanger för: Häh… vet inte? Mina läppar kanske?

Hur imponerar man på dig: Man är rolig och framåt

Brukar du skratta för dig själv: Ja om något är tillräckligt roligt :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Vet inte, orkar inte hämta telefonen

Var bor du: Jönköping

Trivs du där: Absolut :D

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Maia.

Vem ringde du senast: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle köpa hållare till våra balkonglådor

Brukar du komma i tid: För det mesta är jag i tid. Hatar att vara sen.

Hur känner du dig nu: Avslappnad och rätt glad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt. Har ingen fotfobi eller så.

Vad saknar du: Några miljoner på mitt bankkonto

Hade du en bra kväll igår: Javisst!

Favorit dryck på morgonen: Citronvatten

När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på vad som händer dagen efter men sällan senare än 1.

Är du blyg: Ibland. Det beror helt på vad jag ska göra eller vem jag ska träffa.

Sysslar du med någon idrott: Nej, men försöker komma ut på promenader så ofta som möjligt. Ska ta tag i gymandet snart igen också. Har haft ett sommaruppehåll :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut

Har du spytt offentligt: Haha, det har jag säkert :P

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det skulle vara en mardröm att vara en kille för en dag.

Är du nöjd med ditt liv: För det mesta

Är du bortskämd: Ja lite :P

Vad är det värsta du vet: Idioter

Har du bra vänner och äkta vänskap: Nej

Vad är det finaste du fått: Kärlek av Shane

En speciell dag du minns: Studenten :D

Du samlar på: Fina minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller pappa

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa fler katter, haha!

Vill du gifta dig: Absolut

Vill du ha barn: Absolut

Är du musikalisk: Inte det minsta

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Absolut

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger

Biter du på naglarna: Inte på naglarna men på huden runt naglarna

Kommentera

