Tidigt!


Morsning! Innan semestern gick jag alltid upp vid 7 tiden för att ge mig ut på promenix men idag när jag gick upp kl. 7 för att sätta igång några maskiner med tvätt så var det OERHÖRT segt att komma upp. Man vänjer sig fort vid att sova till 9-10 tiden. Men nu är jag uppe, relativt pigg och så dricker jag citronvatten. På dagens schema står framför allt tvättning men jag tänkte även röja upp inne i skrubben, det är kaos där inne. Men det ska jag fixa idag :D

10 dagar tills jag hämtar Bliss!!!! LÄNGTAR!!!!!

Kommentera

