Hos mor och far


Sitter hemma hos mamma och pappa nu. De är nere i centrum på Åsakalaset. Jag och Shane gick hem tidigare, det var kallt och hände inte så mycket för folk i vår ålder. Mest roligt för de lite äldre ;)

Idag har vart dagen med stort D. Jag och mamma var och kollade på kattungen på förmiddagen och jag bestämde mig för att det är hon jag vill ha så jag betalade handpenningen och nu väntar jag bara på att det ska bli den 15 augusti så jag kan ta med henne hem :D När vi var klara hos kattungarna tog vi en sväng hem till min moster och mina kusiner Linnea och Hanna. Kul att se dem, tror inte jag träffat dem sedan julafton. Galet länge sedan. Katri, uppfödaren, skickade lite blider på min misse som hon tagit idag så jag lägger upp dem här med :D

2 responses to “Hos mor och far

Kommentera

