S*Harmony BlueEye Kajsa


Jag vet inte om jag vågar skriva detta eller inte. För om jag skriver det så kommer det inte att bli av. Men jag kan inte hålla mig för jag är glad och lite nervös… men det är såhär att på lördag kl. 10 ska jag, Shane, mamma och pappa till Floda för att kolla på sötaste lilla missen NÅGONSIN! Men det har vart ett annat par och kollat på missarna också. Dock inte just bara på hon som jag vill ha men bara för att det är ju henne jag vill ha och inte har möjlighet att komma dit tidigare och kolla på henne så kommer de väl vilja ha henne. Men jag håller alla tummar jag har och hoppas att de väljer en annan och att det inte dyker upp någon annan som vill ha henne!

Idag har jag bara tvättat och handlat. Det märks att man är hemma igen. Men imorgon blir det bio (Eclips, ja jag är nog sist med att se den men det struntar jag i), växla in pengarna som är kvar från Polen och hämta ut biljetterna som vi ska ha på fredag när vi åker hem till mor och far :D

Nu ska vi kolla på Romance and cigarettes, hejs!

Kommentera

