Sverige


Hejhopp, då är jag tillbaka till Sverige igen efter en toppen vecka i Polen med cirkus 35-37 grader varmt varje dag. SVETTIGT! Indeed. Men mycket intressant och vi har fått se så mycket roliga saker som man aldrig skulle sett om man åkt dit utan att bli guidade av polacker.

Bilder kommer nog om ett tag, jag tog inga bilder själv utan får vänta på att Shanes föräldrar skickar bilderna de tog.

Nu ska jag packa upp resten av mina belongings och all alkohol jag köpte på båten hem igår. Och efter en svettig vecka utan ansiktsmasker och peelingar så behöver mitt stackars face en uppfräschning BIG time. Lägger nog in lite på bilder på småprylar jag köpt (och fått) i Polen och på båten senare.

Hejs!

Kommentera

