Pix


Och få fick jag äntligen fräschat upp facet lite med denna smurfblåa ansiktsmask från Make Up Store, man känner sig ju oerhört snygg  när man har den på sig :P Haha!

Innan vi åkte till Polen så fick jag hem fyra nagellack från Viva La Diva som jag fick för att jag började prenumerera på tidningen ELLE, himlans trevligt! Fina färger dessutom!

Måste ju visa vad jag köpte i Polen också!

Insta-Brite från Sally Hansen, ska tydligen göra naglarna vitare men vi får väl se om det fungerar!

No Chip från Sally Hansen, ska förhindra att nagellacket flagnar.

Den här väskan köpte visserligen inte jag utan den fick jag utav Henryka (som vi bodde hos) som ett litet minne utav henne och staden Wroclaw som vi var i.

På båten hem köpte jag cigg till min syster och hennes pojkvän.

Billig polsk vodka till mig. En naturell och en med Cranberrysmak.

Och mumsig Baileys med Mintchokladsmak!

Dessa fliflops fick jag av gullebullen Shane <3

 

Kommentera

