Chokladfrukost


Det blev choklad till frukost och igår var det pizza till middag så efter chokladfrukosten begav jag mig ut på en lång promenad. Det blev 1 timme och 20 minuter lång. Nu sitter jag i soffan med Shane och hon äter en snacksfrukost. Vi är hemskt nyttiga här men vad gör det? Det är ju lördag!
Nu är det dock back to healthy igen för jag har ju bestämt mig och jag har ett mål.

På dagens schema står tvättning högst upp och det mesta är redan klart eftersom jag satte igång de två första maskinerna kl 07:00 i morse och vad dagen sedan har att erbjuda får vi se :D

Nu ska jag ner till tvättstugan igen och sedan ta en lång härlig dusch och äta något ordentligt!

Hejs

Kommentera

