Sista dagen på jobbet!


Ja då var det fredagen den 2 juli 2010 och det är sista dagen på jobbet. Klockan 16:01 idag är jag arbetslös igen. Men inte surar jag för det! Nej då, nu ska jag vara positiv för det är bra att testa på lite nya grejer ibland. Och nu är det dags igen att göra något annat. Men först ska jag koppla av ett tag. Chilla. För nu är det sommar, varmt och härligt. Och om cirkus en vecka åker vi till Polen och det är både nervöst och skitkul.

Men igår var det torsdag vilket innebär städdag hemma hos oss. Men efter städandet tyckte jag att vi förtjänade lite avkoppling med något gott att tugga på! Så jag gjorde i ordning ett fruktfat med ananas, körsbär, plommon och morötter. Till det blev det en skål med valnötter, mandlar och hasselnötter och varsin chokladbit. Och medan vi vräkte i oss allt detta kollade vi på skräckisar :D

Nu ska jag äta en tidig lunch och kolla lite på tv!

Hejs

Kommentera

