Ny blogg!


Jag har skaffat en blogg… igen! För typ 6:e gången nu. Innan har jag försökt skriva så att det blir intressant för andra att läsa men då har det blivit så opersonligt och påhittat. Så denna bloggen ska få bli skrivterapi. Här ska jag skriva av mig om allt som känns förjävligt eller gudomligt bra. Men om det skulle vara så att någon skulle vara intresserad av att läsa bloggen så kan det ju vara bra att veta vem jag är så här är lite Maia-info!

Heter Maia, är 20 år och bor i en 2:a i Jönköping med min flickvän. Jag mår som bäst när jag har en varm, fluffig, spinnande katt bredvid mig. Jag tycker om att röra på mig och motionera. Promenader, yoga och pilates är något jag försöker hålla igång med. Dock syns det väl kanske inte så mycket på min kropp då jag även tycker om att äta. Jag försöker att hålla mig till hälsosam mat men ibland (lite för ofta) slinker det ner onyttigt också.

Gillar nästan all slags musik och jag går ingenstans utan min mobil som är fullproppad med bra musik att lyssna på så fort det blir tillfälle. Filmer har jag i mängder och det köps nya hela tiden. Så därför är biobesök naturligtvis något som jag gärna spenderar pengar på.

Sedan är jag precis som de flesta andra tjejer (och killar) intresserad av mode och skönhet. Jag letar alltid efter de perfekta plaggen, den perfekta foundationen och den bästa hudvården.

Och så har vi då skrivandet. Det är otroligt vad bra man kan må efter att man har skrivit av sig ordentligt. Jag kan inte direkt påstå att jag kan stava speciellt bra eller formulera mina meningar korrekt men jag gör så gott jag kan och detta är faktiskt min blogg så jag får skriva hur fan jag vill!

Och så här ser jag ut!

Men nu skriker min mage efter mat så nu är det nog dags att avsluta.

Hejs

Kommentera

